Wednesday, May 4

Bola Sepak Sumbang Emas ke-6 Pendaftar USG 2011

Hebat! Itulah kata-kata yang sesuai digambarkan dengan perlawanan akhir antara Team Pendaftar dan Pejabat Hal Ehwal Mahasiswa (HEMA) yang berlangsung semalam. Berlangsung di Padang Tapak (belakang Sekolah Agama), perlawanan yang berlangsung semalam sungguh menarik seakan perlawanan akhir Piala Malaysia. Mana tidaknya, kedua-dua pasukan saling berbalas serangan yang sering kali mencuri tumpuan para penonton yang hadir. Perlawanan menarik semalam berkesudahan Pendaftar mengatasi HEMA dengan 4-0.

Team Pendaftar bersama Pendaftar UTM dan beberapa pegawai lain meraikan kemenangan 4-0 ke atas HEMA


Perlawanan semalam yang turut disaksikan sendiri oleh Pendaftar dan beberapa pegawai lain daripada kedua-dua jabatan yang sanggup turut walaupun dalam keadaan cuaca yang agak redup dan berkemungkinan hujan. Dengan perlawanan yang mungkin berkesudahan dengan 3-0, tanpa dijangka, berkat kesungguhan para pemain, 1 gol lagi ditambah menjadikan 4 gol berbalas 0.
Team HEMA meraikan kemenangan sebagai naib johan.
Kepada yang turut sama hadir dan menyokong, kepada penonton, para pegawai dan juga kepada para pemain dan pengurus yang membantu kepada kejayaan ini, tahniah dan terima kasih, anda HEBAT!

Saksikan sebahagian aksi menarik mereka...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails