Wednesday, July 28

Jemputan ke Hari Keluarga UTM 2010 - 31 Julai 2010

Selepas kali terakhir dilaksanakan pada tahun 2006, UTM akan mengadakan Program Hari Keluarga peringkat Universiti pada Sabtu ini (31 Julai 2010). Program HKUTM 2010 ini yang diilhamkan oleh Dato' NC dijangka akan dirasmikan oleh Pro Canselor UTM, Dato' Dr. Mohamad Ridzuan Mohd Salleh.

Mungkin program ini sesuatu yang dinantikan oleh sesetengah staf di UTM, mana taknya, hadiah cabutan bertuahnya saja menjadi idaman bukan saja kepada para peserta, malah urusetianya sendiri. Cabutan hadiah utama pada kali ini adalah bernilai RM2000!!. Mahu tau apa hadiahnya? Kenalah datang baru tahu. Menarik bukan? Jangan risau, itu hadiah utama, hadiah tak utama pun menarik perhatian juga. Sebanyak 100 hadiah disediakan khusus untuk anda, warga staf UTM. Jadi, jangan  tak lepaskan peluang ini! (mudah saya nak dapat hadiah cabutan). :).

Banner Hari Keluarga UTM 2010

Pelbagai acara akan diadakan sempena Program HKUTM 2010 ini. Antara yang menarik:
- UTM F1.
- Tornado Run.
- Mini Tresure Hunt.
- Acara mewarna bagi kanak-kanak.
- Hole-in-One.
- Fun Sweeper.
- Khemah Terindah.
dan banyak lagi....

Turut diadakan sedikit pameran dan gerai untuk kaki shopping. Paling istimewa, program ini akan diserikan dengan kehadiran kartunis jemputan Datuk Lat(Karyawan Tamu UTM). Beliau akan mengadakan demo karya beliau dan kanak² berpeluang untuk mewarnakan hasil lukisan beliau pada hari kejadian.

Kepada Staf UTM, jumpa anda di Padang Utama, Sabtu ini!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails